• مراسم کلنگ زنی بزرگترین پروژه تجاری شمال کشور با نام سیتادیوم رشت
  • مراسم کلنگ زنی بزرگترین پروژه تجاری شمال کشور با نام سیتادیوم رشت
  • مراسم کلنگ زنی بزرگترین پروژه تجاری شمال کشور با نام سیتادیوم رشت
  • مراسم کلنگ زنی بزرگترین پروژه تجاری شمال کشور با نام سیتادیوم رشت

مراسم کلنگ زنی بزرگترین پروژه تجاری شمال کشور با نام سیتادیوم رشت

مراسم کلنگ زنی پروژه تجاری تفریحی سیتادیوم رشت با حضور جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی در تاریخ سه شنبه 27/4/96 برگزار شد. 
این مراسم که با حضور آقای محمدعلی نجفی استاندار گیلان، آقای سیروس شفقی فرماندار رشت، آقای علی منتظر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، آقای یدالله صادقی رئیس امور اصناف و بازرگانان و جمعی دیگر از مسئولان استان برگزار شد، به طور رسمی آغاز عملیات اجرایی بزگترین مجتمع تجاری تفریحی شمال کشور در استان گیلان محسوب می شود. در این مراسم افراد مختلفی همچون استاندار محترم گیلان به بیان ویژگی های پروژه سیتادیوم پرداختند و ویژگی های این پروژه را از لحاظ مختلف بررسی کردند.
محمد علی نجفی استاندار گیلان در این مراسم، ضمن ابراز خوشحالی از آغاز به کار این پروژه عظیم اذعان داشت که سیتادیوم به عنوان پروژه بزرگ می تواند در ابعاد مختلفی به شهر رشت کمک کند که از مهمترین آنها ایجاد فضای اشتغال برای جوانان و نقش مثبت در جذب گردشگر است. آقای نجفی با اشاره به سرعت عمل در انجام و اجرای این پروژه تجاری تفریحی اشاره کرد: انشاء ا… با سرمایه گذاری در این بخش به زودی زمینه را برای جذب نیروی کار و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه فراهم می کند.
آقای علی منتظری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان سیتادیوم را به دلیل ویژگی های خاصی که دارد یکی از مهمترین مراکز جذب گردشگری استان ذکر کردند. به اعتقاد ایشان این پروژه آمادگی جذب و تعامل با سرمایه گذاران خارجی و کسب برندهای خارجی با استانداردهای رسمی را دارد. 
پروژه سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت 5 هکتار و در موقعیت مکانی منحصر بفردی در شهر رشت، در ابتدای جاده رشت- انزلی طراحی شده است به نحوی که موقعیت مکانی پروژه سیتادیوم یکی از عواملی تعیین کننده در موفقیت این پروژه خواهد بود.  تعیین موقعیت مکانی این پروژه به نحوی بوده است که استفاده کنندگان بتوانند بدون هیچ ترافیک درون شهری به این مقصد سفر کنند. سیتادیوم توسط یکی از بهترین مشاوران اروپایی، گروه YAP، طبق به روز ترین اصول معماری بین المللی برای یک مرکز تجاری تفریحی طراحی شده به نحوی که تمامی استانداردهای لازم برای حضور خرده فروشان (برندها) معتبر را تأمین کند. گروه معماری یاپ، با تجربه طولانی مدت خود در زمینه طراحی پروژه های تجاری و اداری به عنوان یکی از سرشناس ترین گروه های مشاور معمار در منطقه شناخته می شود. پیش بینی و رعایت استانداردهای طراحی و شناخت درست بخش های مورد نیاز در یک مجموعه تجاری به نحوی که سبب ایجاد بالاترین حد آسایش برای استفاده کنندگان باشد، از جمله ویژگی های این شرکت است. سیتادیوم اولین حضور برند معروف هایپراستار (کارفور) در خطه شمالی کشور را رقم خواهد زد که خود منجر به افزایش راحتی خانواده ها در خرید روزانه و همچنین ایجاد اشتغال برای تعدادی زیادی از افراد محلی شود. 
دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک در کنار این تیم از ابتدای تعریف کانسپت، مکان یابی، مدیریت گروه های مختلف در یک مجموعه همکاری و غیره حضور داشته و به عنوان مشاور بازاریابی و فروش و همچنین مشاور برندینگ نیز این همکاری را ادامه خواهد داد. 

 

اخبار مرتبط