• نگاهی به پیشرفت فیزیکی سیتادیوم رشت
  • نگاهی به پیشرفت فیزیکی سیتادیوم رشت
  • نگاهی به پیشرفت فیزیکی سیتادیوم رشت
  • نگاهی به پیشرفت فیزیکی سیتادیوم رشت
  • نگاهی به پیشرفت فیزیکی سیتادیوم رشت
  • نگاهی به پیشرفت فیزیکی سیتادیوم رشت
  • نگاهی به پیشرفت فیزیکی سیتادیوم رشت
  • نگاهی به پیشرفت فیزیکی سیتادیوم رشت

نگاهی به پیشرفت فیزیکی سیتادیوم رشت

سیتادیوم رشت، بزرگ ترین مرکز تجاری تفریحی شمال ایران، همواره با همت و تلاش مهندسین و متخصصین حوزه صنعت ساختمان و مراکزخرید، طبق زمانبندی اجرایی خود بر خطوط پیشرفت حرکت میکند.
سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت 51026 مترمربع واقع در محور رشت-انزلی در حال احداث میباشد که عملیات ابنیه و سفت کاری آن اعم از اسکلت بتنی، اسکلت فلزی و دیوارچینی آن به پایان رسیده و در مرحله نازک کاری قراردارد.
نمای اصلی پروژه سیتادیوم، ترکیبی از نمای مدرن و کلاسیک بوده که شامل نمای سیمانی به صورت آبساب با رنگ کشسان، لوور آلومینیومی و کرتین وال خواهد بود. در حال حاضر نمای سیمانی، زیرسازی لوور آلومینیومی ( شامل دستک های فلزی و براکت های الومینیومی) و زیرسازی فلزی و آلومینیومی کرتین وال (شامل دستک های فلزی، لامل ها و ترنسم های آلومینیومی) اجرا شده است؛ پس از رنگ آمیزی نهایی، نمای پروژه آماده نصب قطعات لوور آلومینیومی و شیشه های کرتین وال خواهد بود.
کف لنداسکیپ شرقی، رو به جاده رشت- انزلی، به صورت بتن الیافی (جایگزین بتن آرمه) به همراه پودرسخت کننده بتن به صورت خشکه پاشی در حال اجرا میباشد.
بر بام پروژه سیتادیوم عملیات عایق رطوبتی ( 3لایه قیر، 3لایه گونی، 2 لایه ایزوگام) انجام شده است. پایه های فلزی جهت استقرار ادوات تاسیساتی (12 دستگاه کولینگ تاور، 26 دستگاه هواساز و 2 دستگاه چیلر) در تقاط تقویت شده بام پروژه ساخته و نصب شده اند. همچنین اجرای فصل مشترک کرتین وال، اجرای فصل مشترک اسکای لایت، زیرسازی فلاشینگ های جان پناه و اسکای لایت، اجرای ملات محافظ عایق رطوبتی زیر سرامیک، اجرای سرامیک و نصب شیشه های سانرژی اسکای لایت از دیگر عملیاتی هستند که برروی بام پروژه در حال انجام میباشند.
هایپراستار که اولین حضور خود در شمال ایران را در پروژه سیتادیوم تجربه میکند، از مهر ماه سال جاری در کارگاه سیتادیوم مستقر شده و در حال انجام عملیات نازک کاری فضای 8000 مترمربعی خود میباشد. اجرای سرامیک کف،رنگ آمیزی سقف و ستون ها، تکمیل کانال های تاسیساتی، اجرای سیستم روشنایی و نصب رول آپ ها از جمله عملیات تکمیلی هایپراستار هستند.
در فضای مشاعات پروژه سیتادیوم، کابل کشی، نصب پله برقی ها، سنگ کاری پله های فرار و اجرای سرامیک راهرو ها در حال انجام میباشد؛ همچنین کاذب سازی ستون های دایره ای شکل مشاعات نیز رو به اتمام است. پس از تکمیل سرامیک مشاعات، واحد های تجاری به سطح تحویل رسیده و آماده عملیات تکمیلی توسط مستاجرین خواهد بود. زیرسازی ویترین واحدهای تجاری، کناف زیر تابلو فروشگاه ها و نصب فن کوئل ها از جمله عملیات رو به اتمام واحدهای تجاری میباشند.
تصفیه خانه پروژه سیتادیوم رشت به ظرفیت 200 مترمکعب به صورت بتنی در ضلع غربی پروژه در حال ساخت میباشد. تجهیزات مربوط به تصفیه خانه اعم از فیلتر شنی، دوزینگ پمپ، تابلو برق و ... در حال ورود به کارگاه بوده که پس از اتمام ابنیه نصب و راه اندازی میشوند.
متریال های مختلفی از جمله رمپ برقی، پله برقی، چیلر، هواساز، فن کوئل، کناف، سرامیک، ملات و چسب سرامیک، شیشه اسکای لایت و شیشه کرتین وال خریداری شده و در انبار پروژ سیتادیوم دپو شده اند تا نوبت به نصب شان برسد.
خانواده سیتادیوم رشت در تلاش است با اجرای استانداردهای بین المللی ساخت وساز در راستا نگرش اصولی و مهندسی و با ارائه کانسپتی متفاوت از مراکز تجاری تفریحی گامی در راه توسعه و بالندگی هرچه بیشتر استان زیبای گیلان بردارد.
اخبار به روز پیشرفت فیزیکی سیتادیوم را در اینستاگرام ما دنبال کنید: RASHT_CITADIUM
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پروژه سیتادیوم رشت با ما در تماس باشید: 09123867777

اخبار مرتبط