• نشست های تخصصی در راستای توسعه طبقه چهارم و بهره برداری از سینماها
  • نشست های تخصصی در راستای توسعه طبقه چهارم و بهره برداری از سینماها
  • نشست های تخصصی در راستای توسعه طبقه چهارم و بهره برداری از سینماها

نشست های تخصصی در راستای توسعه طبقه چهارم و بهره برداری از سینماها

 

موضوع بهره برداری از مجموعه سینمایی و تئاتر سیتادیوم رشت در دستور کار تیم توسعه و فنی مهندسی قرار گرفته و جلسات تخصصی با گروه های متخصص مربوط به حوزه سینمایی برگزار می شود. 

طراحی تخصصی هر یک از بخش های سیتادیوم رشت با کاربری های متنوع در کارگروه های تخصصی حوزه های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار میگرد. از جمله این فضاها 6 سالن سینما، سالن تئاتر، Block Box، سالن کنسرت و همایش و آکادمی موزیک در طبقه چهارم مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم رشت می باشد که جزئی از فاز دوم توسعه این پروژه فاخر در نظر گرفته شده است. راه اندازی سالن های سینمایی با کیفیت و مناسب با حضور جشنواره های مطرح ملی نیازمند رعایت استانداردها و ضوابط طراحی دقیقی است که سبب ایجاد تمایز در خدمات و کیفیت مجموعه شود. 

بنابراین پس از طراحی صورت گرفته فاز معماری توسط گروه مشاور بن سار؛ جزئیات طراحی با همفکری تیم های تخصصی بهره برداری از سالن های سینمایی در دستور کار گروه توسعه و سرمایه گذاری سیتادیوم قرار گرفته و از بررسی حجم سرمایه گذاری مربوط به احداث این سالن ها تا بررسی ضوابط ارگونومی، ضوابط نور و صدا، فضاهای پشتیبان، کاربری های مکمل فرهنگی، سیرکولاسیون حرکت مراجعه کنندگان و غیره مورد بررسی قرار گرفتند. 

سیتادیوم رشت به عنوان بزرگترین مرکز تجاری تفریحی شمال ایران در جاده رشت-انزلی در حال ساخت می باشد. سیتادیوم با در نظر گرفتن فضاهای فرهنگی؛ تفریحی و خدماتی در کنار فضاهای تجاری قصد دارد مقصدی بی همتا برای جذب مخاطب در استان گیلان باشد. این پروژه عظیم در دو فاز بهره برداری و راه اندازی خواهد شد که مجموعه سینمایی و تئاتر آن در طبقه چهارم و در فاز دوم واقع شده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سیتادیوم رشت با ما تماس بگیرید09123867777 : 

سیتادیوم را در اینستاگرام دنبال کنید: Rasht_citadium

اخبار مرتبط