• خلق کانسپتی جدید از تلفیق بازار سنتی و مدرن در سیتادیوم رشت
  • خلق کانسپتی جدید از تلفیق بازار سنتی و مدرن در سیتادیوم رشت
  • خلق کانسپتی جدید از تلفیق بازار سنتی و مدرن در سیتادیوم رشت
  • خلق کانسپتی جدید از تلفیق بازار سنتی و مدرن در سیتادیوم رشت

خلق کانسپتی جدید از تلفیق بازار سنتی و مدرن در سیتادیوم رشت

مرکز خرید زنجیره ای سیتادیوم همواره به دنبال نوآوری و ایجاد وجه تمایز با سایر مراکز خرید بوده است که این تفاوت در زمینه های مختلف در این مرکز تجاری تفریحی به چشم می خورد. تفاوت هایی که سیتادیوم را با یک حال و هوای متفاوت در ذهن مخاطبان خود تدایی خواهد کرد تنها منحصر به تجربه ی یک خرید خوب و یا استفاده از امکانات مدرن نیست. سیتادیوم رشت با خلق یک ایده ناب برای اولین بار در طراحی و کانسپت پروژه توانسته با همکاری شرکت بن سار طراحی قبلی که توسط شرکت یونانی یاپ انجام شده بود را با ایجاد تغییراتی به روز کند. ایده ایجاد فضایی با کانسپت تلفیق بازار سنتی و مدرن با انجام مطالعات بازار گسترده در شهر رشت صورت گرفت و از آنجایی که هنوز بازارهای سنتی این شهر به واسطه ارائه محصولات تازه و ارگانیک و همچنین فرهنگ و آداب و رسوم مردم رشت بسیار پر طرفدار است کانسپت ETHNIC HALL خلق شد. این کانسپت با نگاه به مجموعه بازار سنتی رشت و حال و هوای آن در قالبی مدرن به فراخور تامین انتظارات نسل های جدید و گردشگران و توجه به استانداردهای بین المللی طراحی شده است.

 Ethnic hall  فضایی است که مخاطبین می توانند به صورت همزمان با خرید مواد اولیه تازه و ارگانیک با کیفیت مرغوب، به طبخ و سرو غذاهای محلی با محصولات خریداری شده در رستوران و کافه های این مجموعه بپردازند. در این مجموعه مشتریان می توانند روند جذاب خرید از مرحله انتخاب مواد اولیه تازه و ارگانیک تا سرو غذا را با کیفیت و شفافیت بیشتری به همراه چاشنی هیجان انگیز مراحل طبخ غذا توسط سرآشپزهای حرفه ای بومی را مشاهده نمایند. این موضوع ایده ای خلاقانه است که می تواند برای مشتری همراه با تفریح باشد.  

پروژه سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت 51026 مترمربع واقع شده است. این مرکز خرید مدرن در چهار طبقه با زیر بنای کل حدود 110 هزار مترمربع توسط  یکی از معروف ترین طراحان تجاری ایران، شرکت بن سار به سرپرستی مهندس مجیدی از بنام ترین و زبده ترین معماران ایرانی طراحی شده است. رعایت استانداردهای دقیق طراحی برای یک مرکز خرید، از جمله ویژگی های منحصربفرد سیتادیوم است که قطعا سبب جذب گروه مخاطب بالایی خواهد شد

اخبار مرتبط