• آغاز جذب بهره برداران اثنیک هال سیتادیوم

آغاز جذب بهره برداران اثنیک هال سیتادیوم

گیلان به عنوان پایتخت غذایی ایران، میزبان اولین اثنیک هال جهان در یک مال خواهد بود.
تیم توسعه و مدیریت سیتادیوم رشت به دنبال نوآوری و رشد اقتصادی استان گیلان در صنعت گردشگری غذایی و با کمک مشاورین جهانی خود در این حوزه، کانسپتی الهام گرفته از تلفیق بازار سنتی و مدرن به نام اثنیک هال را خلق کرد. بازارچه ای با فضای خلاق و مدرن همراه با کانسپتی نوستالژی و اصیل که متعلق به هرآنچه سنت، فرهنگ و آشپزی گیلان نسل به نسل در سینه جای داده است، میباشد.
در اثنیک هال سیتادیوم پنج آشپزخانه به طعم های دریایی، خورشت ها، خوراک بر پایه پرندگان، خوراک بر پایه گوشت قرمز و وعده های سبز و رژیمی اختصاص داده شده است. هرکدام از آشپزخانه ها محلی برای خرید محصولات، خرید فرآورده های مرینت شده و آماده به طبخ، چاشنی ها و ادویه های مکمل غذاهای مربوطه هستند و همچنین فرصتی برای چشیدن انواع محصولات به صورت "پرس غذاهای کوچک" در اختیار مخاطبین قرار میدهند.
شش ایستگاه غذایی با محوریت نان محلی و بومی، محصولات تخمیری گیاهی، محصولات لبنی و تخمیری حیوانی، شیرینی و دسر، فرآورده های آماده طبخ گیاهی و دم آوری و نوشیدنی تعبیه شده است که مخاطبین را به خرید، تست محصولات و تماشای آماده سازی محصولات دعوت میکنند.
فضاهای خلاقی تحت عنوان خرده فروشی ،که به فروش محصولات کشاورزی ارگانیک و تازه هر فصل میپردازد، صنایع دستی با محوریت توسعه کسب و کارهای خانگی و کمک به توانمندسازی بانوان و آشپزخانه ابری که به نمایش آشپزی، موزه آشپزی و آکادمی آشپزی اختصاص پیدا کرده است، تکمیل کننده فضای اثنیک هال سیتادیوم رشت هستند. 1600 متر مربع فضای خلاق در طبقه دوم سیتادیوم که مقصد پرهیجانی برای وقت گذراندن، چشیدن انواع طعم و مزه ها از جای جای استان گیلان و خرید اقلام آشپزخانه گیلانی، هم برای افراد بومی و هم برای توریست ها خواهد بود.
پروژه سیتادیوم رشت به عنوان اولین شاپینگ مال استان گیلان خود را در قبال مسئولیت شهر رشت به عنوان شهر خوراک شناسی ثبت شده در یونسکو، مسئول میداند و برای پررنگ شدن نقش استان گیلان در نشست های بین المللی صنایع غذایی، گردشگری غذایی و صنعت توریسم تلاش میکند.
سیتادیوم رشت، بزرگ ترین مرکز تجاری تفریحی شمال ایران، در دو فاز به بهره برداری میرسد که فاز اول آن (طبقات همکف، اول ودوم) تابستان 1403 افتتاح خواهد شد. 
با توجه به نزدیک شدن به زمان بهره برداری فاز اول این پروژه فاخر،  آغاز جذب بهره برداران اثنیک هال در دستورکار قرار گرفته است. این مجموعه از افراد خلاق، پرتلاش و نوآور که به هر نحوی با محصولات و دستورالعمل های اصیل آشپزی گیلانی سرو کار دارند، دعوت به همکاری مینماید. 
برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره اثنیک هال به لینک زیر مراجعه کنید؛ https://citadiumrasht.com/ethnic
 همچنین برای اطلاع از شرایط همکاری در اثنیک هال با ما در ارتباط باشید. 09123867777

اخبار مرتبط