• بهره برداری بیوتی هال در فاز اول توسعه سیتادیوم

بهره برداری بیوتی هال در فاز اول توسعه سیتادیوم

طراحی و کانسپت پروژه سیتادیوم رشت، بر مبنای مطالعات و تحقیقات بازار صورت گرفته توسط شرکت دوان ایرانیان، به طور مستمر در کارگروه های توسعه پروژه سیتادیوم در حال به روز رسانی است تا تجربه بهترین ها را برای مراجعه کنندگان خود به ارمغان بیاورد؛ از این رو تیم توسعه و بهره برداری سیتادیوم رشت با توجه به نیاز بازار، نیاز مخاطبین گیلانی و اقتضای روز تصمیم به تغییر لوکیشن بیوتی هال این پروژه گرفت.
کامپلکس تخصصی سلامت و زیبایی بانوان در طبقه سوم، فاز دوم بهره برداری، با متراژ 600مترمربع جانمایی شده بود؛ که پس  از برگزاری جلسات متعدد با کارگروه های متخصص و از طرفی بررسی مطالعات رفتارشناسی و تحت پوشش قراردادن خواسته ها و سلایق مخاطبین، مجموعه بیوتی هال سیتادیوم به طبقه دوم، فاز اول بهره برداری، با متراژ 900مترمربع منتقل شد.
مجموعه بیوتی هال سیتادیوم رشت یک کلینیک تخصصی سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن است که با همکاری متخصصین حوزه مراقبت و زیبایی، همراه با جدیدترین دستاوردهای علمی در این حوزه، در محیطی منحصر به فرد همراه با تراسی اختصاصی با چشم اندازی بینظیر و فضای پذیرایی مراجعه کنین محترم، مقصد دوست داشتنی بانوان گیلانی خواهد بود.
سیتادیوم رشت، بزرگ‌ترین مرکز تجاری-تفریحی شمال ایران، با هدف تامین نیاز های خانواده و خلق فضایی شاد و تفریحی، در موقعیت مکانی منحصربه فردی در ابتدای محور رشت-انزلی در حال ساخت میباشد و فاز نخست آن تابستان سال 1403 به بهره برداری خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید: 09123867777

اخبار مرتبط