• حضور رسمی هایپراستار در سیتادیوم رشت
  • حضور رسمی هایپراستار در سیتادیوم رشت
  • حضور رسمی هایپراستار در سیتادیوم رشت
  • حضور رسمی هایپراستار در سیتادیوم رشت

حضور رسمی هایپراستار در سیتادیوم رشت

روز یکشنبه 09 آذرماه 1399 قرارد رسمی همکاری و حضور هایپراستار در سیتادیوم رشت فی مابین این دو مجموعه عظیم به امضا رسید.
برای اولین بار هایپر استار در شمال کشور میزبان اهالی گیلان و مسافرین خواهد بود. هایپراستار (Hyperstar) یکی از به روزترین هایپرمارکت های ایران که در سال 1385 اولین شعبه خود را در غرب تهران افتتاح کرده است که به واسطه پارکینگ های رایگان، تخفیف های همیشگی بر روی اقلام مصرف روزانه،  تنوع در اقلام موجود و کیفیت بالای محصولات در این فروشگاه با استقبال بی نظیر مردم روبه رو شد و امروز نیز به عنوان یکی از محبوب ترین مراکز خرید روزانه شناخته می شود. 
هایپراستار به منظور حضور در مراکز خرید، استانداردها و ضوابطی تعریف می کند که سیتادیوم با توجه به سطح کیفی بالا، از تمامی این استاندارد ها بهره مند است. 
حضور یک شرکت خبره و با تجربه در زمینه بهره برداری مراکز خرید و همکاری با شرکت مشاور بین المللی یاپ برای طراحی این پروژه، دلیلی بر استانداردهای بالای پروژه در مقیاس بین المللی است، و علاقه مندی برند سرشناس و موفقی همچون هایپر استار برای حضور در این پروژه از همان فاز اول توسعه، تاییدی بر این موضوع است که با توجه به استقبال بالای مردم از این مجموعه به عنوان anchor brand پاخور مجموعه تضمین خواهد شد. در این جلسه به یاد ماندنی مدیران ارشد و سرمایه گذاران سیتادیوم رشت و همچنین مدیران ارشد برند هایپر استار در کنار یکدیگر حضور داشتند و روزی به یاد ماندنی را در راستای پیشرفت و توسعه گیلان ثبت کردند.
مرکز خرید سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت تقریبی 5 هکتار و زیربنای تقریبی 11 هکتار  واقع در جاده رشت-انزلی در حال ساخت است. این پروژه عظیم تجاری به عنوان بزرگترین مرکز خرید شمال کشور، در دو فاز A و B توسعه و بهره برداری می شود. فاز نخست پروژه با حضور مرکز خرید روزانه هایپر استار در  سال 1403 افتتاح خواهد شد. 
جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره 09123867777 تماس بگیرید و یا از طریق پیج اینستاگرام ما rasht_citadium در جریان جزئیات پروژه قرار گیرید.

اخبار مرتبط