• شروع به‌کار فودتراک‌های سیتادیوم رشت
  • شروع به‌کار فودتراک‌های سیتادیوم رشت
  • شروع به‌کار فودتراک‌های سیتادیوم رشت
  • شروع به‌کار فودتراک‌های سیتادیوم رشت
  • شروع به‌کار فودتراک‌های سیتادیوم رشت

شروع به‌کار فودتراک‌های سیتادیوم رشت

از امروز فرصت آغاز به کارکسب و کارهای کوچک غذایی در قالب فودتراک، در سیتادیوم رشت مهیا شده است.
فودتراک ها یکی از کسب و کارهای نوپا در زمینه صنایع غذایی هستند که در چندسال اخیر موقعیت و محبوبیت خوبی در بین مردم پیدا کرده اند. رستوران های سیاری که با مواد غذایی باکیفیت تر (در مقایسه با فروشندگان خیابانی) و با قیمتی کم تر به آخرین مد در میان مصرف کنندگان صنایع غذایی تبدیل شده اند.
در همه نقاط ایران شما ممکن است به رستوران های سیار یا فودتراک هایی که غذاهای جذاب خیابانی میفروشند برخورد کنید اما، بعضی از خیابان ها و محله ها، بیشتر از دیگر نقاط به خیابان های غذایی یا فود استریت شهرت دارند.
به فود استریت ها، فقط به چشم محل‌های تهیه غذا نگاه نکنید. این فودتراک های و ماشین‌های غذایی به همراه خودشان، بخش مهمی از فرهنگ غذایی و عادت‌های ما را به همراه دارند، در بسیاری از کشورهای جهان، توریست‌ها نه فقط برای خرید و خوردن غذا بلکه برای دیدن این بخش جذاب از فرهنگ کشور مقصد، به سراغ فود استریت‌ یا فود تراک ها می‌روند.
سیتادیوم رشت، مقصد بعدی شما برای تجربه فوداستریت گیلان و حیات شبانه استان گیلان است.
تیم بهره برداری و توسعه سیتادیوم رشت، محوطه ای برای جانمایی فودتراک های غذایی و فعالیت های اجتماعی و ورزشی در محوطه شرقی خود تعریف کرده است. مقصدی که به واسطه برگذاری رویدادهای متعدد در یاد اهالی گیلان و مسافرین میباشد، ترکیبی از فضای استقرار فودتراک ها، زمین بسکتبال با قابلیت اجرای موسیقی خیابانی، پرفورمنس های هنری و سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان در محیطی پاک و امن مناسب برای حضور تمام اعضای خانواده است.
برای آشنایی بیشتر با حیات شبانه سیتادیوم رشت به لینک زیر مراجعه کنید: https://citadiumrasht.com/entertainments/nightlife
اگر به دنبال فرصتی برای افتتاح یک تجارت خدمات غذایی با هزینه کمتر و سرگرمی بیشتر هستید یا به دنبال لوکیشنی مناسب برای فودتراک خود هستید، سیتادیوم جای شماست. ترجیح سیتادیوم بر این است که هر واحد غذایی منویی منحصربفرد داشته باشد و با ارائه مشاوره به متقاضیان واحدهای غذایی به دو بخش فست فود و غذاهای خانگی از جمله بارگرم وسرد، برگر، هات داگ، تاکو، کتلک وکوکو، آش، کباب، قهوه و کیک، چنان و شیرینی محلی و .... برنامه ریزی شود. قراردادهای همکاری با فودتراک ها به صورت کوتاه مدت (3 ماهه) منعقد می شود و پس از ارزیابی عملکرد در سه حوزه کیفیت محصول و نوع بسته بندی و ارائه، کیفیت ارائه خدمات و رضایت مشتریان، شفافیت و صداقت در ارائه عملکرد مالی، قرارداد جدید با متقاضی منعقد خواهد شد. 
متقاضیان میتوانند با ارائه پروپوزال در دو بخش مشخصات ظاهری فودتراک و مشخصات محصول درخواست خود را به واتساپ شماره 09123867777 ارسال کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید: 09123867777   https://www.instagram.com/rasht_citadium/

اخبار مرتبط